fbpx
Northern Panorama

PR

Press releases – Earned Media Value

 

Earned Media Value is a metric that measures the value of exposure generated through editorial coverage, visibility and reach that is not bought, but earned through strategic communication. Here, I showcase some examples of press releases I’ve written that have led to visibility in renowned media outlets. Earned media contributes to building brand awareness and credibility while often achieving greater reach than paid advertising campaigns, and is a powerful tool in marketing.

Jokkmokk bäst i länet på nyföretagsamhet

STF Saltoluokta lanserar [tjáhppismuorjje] – en egen öl med smak av kråkbär

Högtryck för fjällvandrare i Aktse

Arktisk Gastronomi – Tema för Jokkmokks marknad 2018

Art and Design of Sápmi – en heldag av upplevelser med konst- och designfokus

Expansiva producenten av ekologiska skönhetsprodukter – c/o Gerd tiofaldigar sin produktionskapacitet i Jokkmokk

Drivers Paradise – en del i en nätverksekonomi runt arktiska körupplevelser

Populära Jokkmokks Korv utökar sina lokaler i Jokkmokk

I ett unikt projekt lanseras Real Reality goggles för användning i Jokkmokk

Fjällträdgården – Jokkmokks unika fjällbotaniska trädgård

AffarerNorr
svt
EpochTimes
beernews_k1
Pitetidningen
AffarerNorr_2
Inlandsbanan
jokkmokkskorv